sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Kesäinen Helsinki

Heippa hei kaikki!
Nyt kun olen kotona Tampereella tietokoneella, jolle saan valokuvani siirrettyä, on aika kirjoittaa jotain kuluneista viikoista tänne bloginkin puolelle.
Kesälomalla olen ollut jo sunnilleen puolitoista viikkoa, ja ennen sitäkin ehdin tehdä kaikenlaista kivaa. Viikonloppuna ennen viimeistä viikkoa, kaverini Tampereelta tuli tarkastamaan Helsingin kotini, ennen kuin muutin uuteen. Seikkailtiin vähän Eirassa ja keskustassa ja muutekin tutkailtiin Helsinkiä. Mulla oli tuolloin vielä kepit ja Walker matkassa mukana, mutta ei ne kyllä paljoa meitä hidastaneet. Tässä vähän kuvia tuolta viikonlopulta.

DSC_3039 DSC_3054 DSC_3046 DSC_3079 DSC_3081 DSC_3083 DSC_3085 DSC_3069

Tälle viikonlopulle sattui osumaan meille ihan täydellinen sää. Aurinko paistoi muttei kuitenkaan taidettu olla ihan hellelukemissa.
Kesä on ihanaa aikaa.
En nyt keksi tähän mitään sen kummemkaa kerrottavaa. Mulle kuuluu kaikinpuolin hyvää. Olen ollut juhlimassa lukionsa päättäviä lakkipäitä ja vain nauttinut lomasta. Tosin pienen kesäflunssan kera, kuumetta ei onnksi ole ollut ja eiköhän tämä ole tästä pikkuhiljaa paranemaan päin.
Kesä on kiva. Ja loma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti