tiistai 31. toukokuuta 2016

Teknisiä ongelmia

Heipä hei.
Halusin niin kovasti alkaa taas aktiivisesti kirjottamaan tänne blogin puolelle, mutta teknisten ongelmien vuoksi tämä ei oo ollut ihan mahdollista.
Oon ottanut paljon kuvia, ja haluaisin kirjoittaa juttuja joihin ne kuvat voisin laittaa ja kertoa mun tekemisistä tekstin ja kuvien myötä, mutta se on tällä hetkellä valitettavasti vähän mahdotonta. NImittäin mun tietokoneessani ei toimi muistikortin paikka, enkä saa siirrettyä sen vuoksi koneelle kuvia. Pitäisi ehkä viedä tämä tietokone johonkin korjattavaksi niin tulisi jotain juttua tänne bloginkin puolelle.
Nyt kuitenkin viime kirjoittamisen myötä on ehtinyt tapahtua jo kaikenlaista. Minulla alkoi perjantaina kesäloma sekä balettioppilaitokselta, että lukiosta, eli olen vapaa koulusta seuraavat kaksi ja puoli kuukautta. Vapaus on kivaa.
Olen myös muuttanut uuteen asuntoon. Vuokrasopimus edellisessä asunnossani Lauttasaaressa päättyi tähän toukokuun loppuun, ja sain uuden ihanan ylimmän kerroksen asunnon Kalliosta, josta mulla on loistavat kulkuyhteydet jokapaikkaan ja kaikki on lähellä. Olen siihen tosi tyytyväinen.
Sain myös viikko sitten Walkerin pois jalasta ja saan lampsia ihan tavallisilla kengillä. Turhaa tallustelua täytyy kuitenkin vielä välttää, sillä luu ei ole ihan kokonaan vielä luutunut. Pitkille kävelymatkoille nappaan vielä kepit mukaan. Mutta elämä ilman hiostavaa tukikenkää tuntuu hyvältä tässä helteessä.
Yritän saada nyt tämän koneen korjattua tai keksiä jonkun muun keinon siirtää niitä kuvia tähän, mutta aion kertoa juttuja ja lisätä kuvia sitten vähän kauemman aikaa tapahtuneista jutuista. Koittakaa kestää.

Ihanaa aurinkoista kesälomaa teille kaikille, vaikka jotkut vielä olisivatkin jumissa koulun penkissä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti