lauantai 24. syyskuuta 2016

heipä hei

IMG_4899 IMG_4823

Mulla menee mukavasti.
Oon todellakin päässyt arjen makuun. Kiirettä pukkaa. Ensi viikoksi pitäisi olla kirjotettuna kolme esseetä, oma koreografia valmiina, ja ensimmäiset syksyn avoimet ovet ovat ensi lauantaina. Joten lievästi ilmaistuna ole ollut aikas kiireinen pari viimeistä viikkoa. Koeviikkokin alkaa heti ensimmäisten avoimien ovien jälkeen, ja seuraava viikonloppuna on toiset avoimet. Joka toinen päivä olen koulussa puoli kahdeksasta aamulla puoli kahdeksaan illalla ja joka toinen päivä puoli kahdeksasta kuuteen. Hommia jää paljon myös viikonlopuilla, jos haluaa arkena saada kunnon yöunet. Mutta kyllä sitä ihme kyllä jaksaa.
Viikonloppuisin kun ei varsinaisesti ole kellotettua aikataulua, en tiedä mitä tekisin itteni kanssa. Tänään kävin sitten tanssisalilla treenaamassa omaa sooloa ja polkemassa kuntopyörää. Kävin kaupassa ja oon yrittänyt tehdä kouluhommia. Kuitenkin viikonloputkin tekee ihan hyvää.
Mun kutnoutuminen on lähtenyt taas etenemään enemmän kun sain hyppyluvan ja aloin myös taas tekemaan töitä kärjillä. Vähän releveitä vaan mutta kuitenkin jotain.

IMG_4858 IMG_4957 IMG_4867

Kaiken tän kiireen keskellä parin viikon päästä alkava syysloma lämmittää mieltä mukavasti. Sillä silloin tämä tyttö matkustaa Berliiniin. JEE! Odotan niin innolla matkaa, ja otan varmasti kameran mukaan, jotta voin sitten tehdä tännekin juttua matkasta. Mutta sitä ennen on kuitenkin vielä paljon tekemistä.

IMG_4926 IMG_4934 IMG_4942

Mulla menee kaiken kaikkiaan hyvin. Nautin tanssista ihan älyttömästi just nyt. Oon löytänyt tekemiseen ihan uutta puhtia ja motivaatiota ja nautin itteni puskemisesta eteenpäin. Tulostenkin näkeminen tuntuu kivalta. Tottakai tuon loukkaantuneen jalan kuntouttamiseksi on edessä vielä aikamoinen työmaa, mutta en pelkää sitäkään. Tän motivaation kanssa musta tuntuu, että pystyn tekeen mitä vaan ja mulla riittää energiaa kaikkeen. Toivottavasti kaamos ei iske kohta päälle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti